AKTUALITY ZE SVĚTA PHARMA PROFIT

ZPRÁVY + UDÁLOSTI + NOVINKY + DATA + LÉKÁRNY + ČASOPIS

ŠÉFREDAKTORKA MARKÉTA GRULICHOVÁ PRO VÁS VYBRALA…

NOVINKA
NYNÍ JEŠTĚ VÍCE INFORMACÍ DÍKY NOVÉMU WEBU A NEWSLETTERŮM
Rodina Pharma Profit se rozrostla! K časopisu a kongresu přibyly nové webové stránky (www.pharmaprofit.cz) a newslettery, které budou přinášet každé dva týdny novinky a zajímavosti z lékárenského trhu. K odběru newsletteru je nutné se zaregistrovat.
 
WEB
REGISTRACE K ODBĚRU NEWSLETTERU

ZPRAVODAJSTVÍ
E-SHOP BENU DOPLNILA
ON-LINE PORADNA

Lékárenskému řetězci Benu roste prodej léků on-line meziročně o více než 200 procent a předpokládaný letošní obrat jeho e-shopu, který byl spuštěn před více než dvěma lety, přesáhne 200 milionů korun. Nově je e-shop rozšířen o on-line poradnu s lékárníkem, která funguje i o víkendech.
ČTĚTE VÍCE
   
ZPRAVODAJSTVÍ
INDULONA NOVĚ V KATEGORII DĚTSKÉ KOSMETIKY

Minulý rok se spolu s uvedením řady tělových mlék na trh stala Indulona plnohodnotnou kosmetickou značkou. A v budoucnu plánuje uvést i další nové produkty. Novinkou z poslední doby je pak skutečnost, že krémy z řady Indulona Original obstály v testech bezpečnosti a získaly certifikát pro péči o dětskou pokožku. Neobsahují žádné konzervační látky, a jsou tak ideální pro nejcitlivější typy pokožky. Mezinárodní instituce Eurofins Bel/Novamann dokonce zařadila krém Indulona Original mezi 2 % nejkvalitnějších krémů na trhu, které kdy byly v laboratoři testovány. Značka Indulona tak nově vstupuje na trh dětské kosmetiky.
ČTĚTE VÍCE
   
ZPRAVODAJSTVÍ
ZÁJEM O DÁRKOVÉ POUKÁZKY NEUSTÁLE ROSTE
Vánoce jsou nejtypičtějším důvodem nákupu dárkových poukázek. Vyplývá to z obchodních údajů Lékárny.cz, kde se v posledním čtvrtletí roku prodá 45 % všech poukázek, které se jednoznačně nakupují na poslední chvíli. Zatímco oproti celoročnímu průměru je o ně v říjnu jen o 15 % a v listopadu o 20 % vyšší zájem, v prosinci stoupne jejich prodej o 179 %.
Až 65 % zákazníků nakupujících o Vánocích poukázky jsou ženy. Nejvíc na odbyt jdou poukázky zhruba dva týdny před Štědrým dnem, kdy jejich prodej vzroste až čtyřnásobně oproti průměru, podle loňských údajů třetím nejsilnějším dnem nákupu byl i 22. prosinec, kdy lidé v e-shopu Lékárny.cz nakoupili víc než dvojnásobný počet poukázek oproti průměru. Silným obdobím prodeje dárkových poukázek jsou i dny těsně po svátcích. ​​​​​​​
DALŠÍ INFORMACE
   
ZPRAVODAJSTVÍ
PILULKA.CZ SPUSTILA UNIKÁTNÍ APLIKACI
Síť kamenných lékáren Pilulka a e-shop Pilulka.cz spustily pro své klienty mobilní aplikaci, která pod názvem Pilulka.cz uživatelům operačních systémů iOS a Android umožňuje plnohodnotný nákup lékárenského sortimentu. Podle spolumajitele společnosti Pilulka Lékárny Martina Kasy více než 40 % návštěvníků jejich e-shopu letos přichází z mobilních telefonů a celá čtvrtina všech objednávek je nakonec z mobilů také uskutečněna. Jak uvádí, aplikace Pilulka.cz proto nově nabízí zákazníkům na mobilních telefonech výrazně komfortnější zážitek než pouhá mobilní stránka. Není jen místem pro nákup, ale zákazníci zde najdou také velké množství informací pro léčbu a prevenci. Do aplikace budou stále doplňovány nové funkce. Do konce letošního roku se aplikace rozšíří o funkce e-Receptu.
ČTĚTE VÍCE
   

KONGRES PHARMA PROFIT
12. 4. 2018 – PRAHA
8. KONGRES PHARMA PROFIT

Kongres vám představí nejnovější trendy, dá vám tipy, jak zaujmout, odlišit se a zároveň vymyslet profitabilní řešení. Celkově vám nabízí inspiraci, jak pomoci provozu lékárny.
Naším cílem je ukázat majitelům a lékárníkům v „závislých“ i „nezávislých“ lékárnách cestu, jak čelit ostré konkurenci, jak zaujmout a udržet si svého zákazníka.

 
WEB
REGISTRACE

PHARMA PROFIT DATA

53,0 %
české populace ve věku 12 až 79 let užilo v posledních 12 měsících léky proti nachlazení/chřipce a horečce.
45,4 %
české populace, která v posledních 12 měsících užila léky proti nachlazení/ chřipce a horečce, je v případě obtíží užívá třikrát denně.

ČTĚTE VÍCE
   

ČASOPIS PHARMA PROFIT

 
NOVÁ DÁVKA INFORMACÍ
  • S Martinem Mašátem o lokálním marketingu
  • Klasické vitaminy už tolik neletí
  • Ohlédnutí za rekordním 7. kongresem Pharma Profit 

VÍCE INFORMACÍ
   
PŘEDPLATNÉ

ZŮSTAŇTE S NÁMI V KONTAKTU

Markéta Grulichová,
šéfredaktorka
Napište mi, co je nového ve vaší společnosti. Nová lékárna? Nový produkt? Nová kampaň? Nový kolega? Chceme o tom vědět. A staňte se i našimi fanoušky na facebooku!

E-MAIL
FB
WEB

Jana Hozáková,
group manager
Máte zájem inzerovat v PPnews, našem časopisu Pharma Profit či na našem webu www.pharmaprofit.cz? Kontaktujte mě!

E-MAIL
WEB
LINKEDIN

Tatiana Džubáková,
​​​​​​​project managerka kongresu
Máte-li zájem o bližší informace o kongresu,
chcete-li se jej zúčastnit či přispět svým nápadem do programu, napište mi!

E-MAIL
WEB
LINKEDIN

PHARMAPROFIT JE 360° MÉDIEM SKUPINY

Atoz retail