AKTUALITY ZE SVĚTA PHARMA PROFIT
|
![]() |
ZPRÁVY + UDÁLOSTI + NOVINKY + DATA + LÉKÁRNY + ČASOPIS
|
![]() |
ŠÉFREDAKTORKA MARKÉTA GRULICHOVÁ PRO VÁS VYBRALA…
|
|
NYNÍ JEŠTĚ VÍCE INFORMACÍ DÍKY NOVÉMU WEBU A NEWSLETTERŮM
|
![]() |
Rodina Pharma Profit se rozrostla! K časopisu a kongresu přibyly nové webové stránky (www.pharmaprofit.cz) a newslettery, které budou přinášet každé dva týdny novinky a zajímavosti z lékárenského trhu. K odběru newsletteru je nutné se zaregistrovat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
||
|
|
|
E-SHOP BENU DOPLNILA
ON-LINE PORADNA |
![]() |
Lékárenskému řetězci Benu roste prodej léků on-line meziročně o více než 200 procent a předpokládaný letošní obrat jeho e-shopu, který byl spuštěn před více než dvěma lety, přesáhne 200 milionů korun. Nově je e-shop rozšířen o on-line poradnu s lékárníkem, která funguje i o víkendech.
|
![]() |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
Minulý rok se spolu s uvedením řady tělových mlék na trh stala Indulona plnohodnotnou kosmetickou značkou. A v budoucnu plánuje uvést i další nové produkty. Novinkou z poslední doby je pak skutečnost, že krémy z řady Indulona Original obstály v testech bezpečnosti a získaly certifikát pro péči o dětskou pokožku. Neobsahují žádné konzervační látky, a jsou tak ideální pro nejcitlivější typy pokožky. Mezinárodní instituce Eurofins Bel/Novamann dokonce zařadila krém Indulona Original mezi 2 % nejkvalitnějších krémů na trhu, které kdy byly v laboratoři testovány. Značka Indulona tak nově vstupuje na trh dětské kosmetiky.
|
![]() |
|
![]() |
|
|
ZÁJEM O DÁRKOVÉ POUKÁZKY NEUSTÁLE ROSTE
|
Vánoce jsou nejtypičtějším důvodem nákupu dárkových poukázek. Vyplývá to z obchodních údajů Lékárny.cz, kde se v posledním čtvrtletí roku prodá 45 % všech poukázek, které se jednoznačně nakupují na poslední chvíli. Zatímco oproti celoročnímu průměru je o ně v říjnu jen o 15 % a v listopadu o 20 % vyšší zájem, v prosinci stoupne jejich prodej o 179 %.
Až 65 % zákazníků nakupujících o Vánocích poukázky jsou ženy. Nejvíc na odbyt jdou poukázky zhruba dva týdny před Štědrým dnem, kdy jejich prodej vzroste až čtyřnásobně oproti průměru, podle loňských údajů třetím nejsilnějším dnem nákupu byl i 22. prosinec, kdy lidé v e-shopu Lékárny.cz nakoupili víc než dvojnásobný počet poukázek oproti průměru. Silným obdobím prodeje dárkových poukázek jsou i dny těsně po svátcích. |
![]() |
|
![]() |
|
|
PILULKA.CZ SPUSTILA UNIKÁTNÍ APLIKACI
|
![]() |
Síť kamenných lékáren Pilulka a e-shop Pilulka.cz spustily pro své klienty mobilní aplikaci, která pod názvem Pilulka.cz uživatelům operačních systémů iOS a Android umožňuje plnohodnotný nákup lékárenského sortimentu. Podle spolumajitele společnosti Pilulka Lékárny Martina Kasy více než 40 % návštěvníků jejich e-shopu letos přichází z mobilních telefonů a celá čtvrtina všech objednávek je nakonec z mobilů také uskutečněna. Jak uvádí, aplikace Pilulka.cz proto nově nabízí zákazníkům na mobilních telefonech výrazně komfortnější zážitek než pouhá mobilní stránka. Není jen místem pro nákup, ale zákazníci zde najdou také velké množství informací pro léčbu a prevenci. Do aplikace budou stále doplňovány nové funkce. Do konce letošního roku se aplikace rozšíří o funkce e-Receptu.
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
|
|
|
|
|
![]() |
PHARMAPROFIT JE 360° MÉDIEM SKUPINY
|
![]() |