Pilulka spustila novou on-line kampaň

Jeden z nejvýznamnějších hráčů českého on-line lékárenského trhu a provozovatel kamenné sítě lékáren Pilulka.cz spustil na svých sociálních sítích nový reklamní spot. Sloganem Růžová cesta ke zdraví upozorňuje na široké portfolio nabízených produktů a služeb.

Pilulka se rozhodla zcela opustit reklamní spoty v televizi a vydat se výhradně cestou internetových video spotů. Na vzniku on-line videoreklamy spolupracovala společnost s agenturou Yo´ Mama

„Naším cílem je upozornit na prodávaný sortiment, který je mnohem širší než pouze léky a doplňky stravy. Na e-shopu Pilulka.cz a v kamenných lékárnách může zákazník vybírat také produkty z kategorií sportovní výživa, matka a dítě, kosmetika, dentální hygiena nebo speciální výživa. Chceme být lékárnou pro zdravé a aktivně žijící lidi – zákazník u nás mimo léků nalezne na jednom místě produkty vhodné pro zdravý životní styl a prevenci. V Pilulce totiž věříme, že cesta ke zdraví by měla být co nejsnadnější pro všechny,“ říká Daria Zverevská, brand manažerka Pilulky.

 

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail