Ze světa e-commerce

Na říjnovém kongresu Pharma Profit budou zveřejněny výsledky rozsáhlého spotřebitelského výzkumu zaměřeného na nakupování v e-shopech včetně těch lékárenských. Jaké jsou tedy zvyklosti a požadavky zákazníků při nákupech on-line? To vše a řadu dalších aspektů, které by měli brát provozovatelé e-shopů v potaz, se snažili zjistit autoři výzkumu.

A jaké vize mají naopak ti, kdo e-shopy provozují? Jak znají své zákazníky? Co pro ně připravují? Nejen na tyto otázky odpovídal v rozhovoru pro časopis Zboží & Prodej podnikatel, investor a zakladatel Rohlík.cz Tomáš Čupr. Ještě před deseti lety to znělo jako sci-fi a ještě před několika roky, kdy Tomáš Čupr Rohlík.cz zakládal, si někteří ťukali na čelo. Prodávat on-line potraviny? Kdo to bude kupovat? Jenže on zastupuje generaci, která vyrůstá, přemýšlí, jedná a nakupuje jinak. A ta, která přijde po ní, bude ještě digitálnější. Jeho vizí mimo jiné je, že do deseti let bude obsluhovat celé Česko.

Celý rozhovor s Tomášem Čuprem se spoustou jeho zajímavých názorů a zkušeností si můžete přečíst na http://www.zboziaprodej.cz/2018/08/19/tomas-cupr-podnikatel-investor-a-zakladatel-rohlik-cz-do-deseti-let-budeme-obsluhovat-cele-cesko/

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail