Síť Pilulka Lékáren, které fungují jak v České republice, tak na Slovensku, vykázala nárůst tržeb v první polovině tohoto roku ve výši 60 procent a přesáhla 800 milionů korun. Na tržbách se největší měrou podílela internetová divize, dále pak Pilulka kamenné lékárny a lékárny zapojené v Pilulka franchise konceptu.
„Růst prvního pololetí byl zapříčiněn několika faktory. Dobře jsme rozšířili sortiment o mnoho nových kategorií, například kategorie zdravého stravování nebo sportovní výživy. V tomto trendu chceme i nadále pokračovat. Pilulka rozhodně není pouze o léčivech, ale naopak je místem, kde zákazník nalezne kompletní sortiment v péči o zdraví a své tělo. Rostli jsme i akvizičně, kdy jsme na Slovensku koupili konkurenta Pilulka24.sk, a úspěšně jsme ho v prvním pololetí zaintegrovali. I díky tomu jsme dnes výraznou jedničkou na Slovensku,“ říká Martin Kasa, spolumajitel Pilulky.
Pilulka má pravidelně druhou polovinu roku, pokud jde o tržby, silnější o 40 procent, takže letos míří k celkovým tržbám kolem dvou miliard korun. „V druhé polovině roku čeká naše zákazníky mnoho novinek. Pustíme do ostrého provozu novou verzi webu s mnoha unikátními funkcemi, budeme rozšiřovat rozsah našeho sortimentu a spustíme prodej v Rumunsku. Chceme se začít také připravovat na předpisová léčiva on-line, což je segment, který nás v následujících letech výrazně ovlivní,“ dodává Martin Kasa.