Pilulka vstupuje do nové éry
Zdroj foto: Pilulka

Pilulka vstupuje do nové éry, z tradiční on-line lékárny se mění v digitální platformu zaměřenou na prevenci a dlouhověkost. Nová strategie společnosti stojí na technologiích, vědeckém přístupu a službách, které pomáhají zákazníkům lépe porozumět svému zdraví. Po uvedení privátní značky doplňků stravy Daily nově zákazníkům představí také systém jejich objektivního hodnocení NutraRating i osobní program Pilulka PRO, který jim na základě laboratorních testů doporučí vhodné suplementy. Nový směr on-line prodejce doprovází také změna vizuální identity.

Pilulka deklaruje, že nově směřuje od široké nabídky volně prodejných léčiv k promyšlenému portfoliu doplňků stravy a služeb, které staví na odbornosti, transparentnosti a měřitelném přínosu pro zdraví. Cílem je nabídnout lidem ucelený a dostupný přístup – od diagnostiky přes doporučení až po samotnou péči o zdraví – v digitálním prostředí, které kombinuje jednoduchost, důvěru a moderní technologie.

„Cílem je nabídnout zákazníkům nástroje, které umožní lépe porozumět svému tělu, vyhodnocovat informace a rozhodovat se na základě faktů. Pilulka tak přenáší principy přesnosti a transparentnosti z medicíny do běžného života a využívá je k tomu, aby prevence a péče o zdraví byly dostupné, jednoduché a skutečně užitečné,“ říká Petr Toupal, nový CEO, který do Pilulky přichází s dlouholetými zkušenostmi z oblasti digitálního byznysu a řízení inovací.

 

Doplňky stravy na míru

Společnost již v září uvedla na trh privátní značku doplňků stravy Daily. Nyní představuje další pilíř, kterým je osobní program Pilulka PRO. Služba kombinuje pravidelnou laboratorní diagnostiku a jednorázové DNA testování s personalizovaným doporučením doplňků stravy. Uživatel tak získá detailní přehled o svém zdravotním stavu – od fungování jater a ledvin po hladiny železa, cholesterolu či minerálů – a k tomu doporučení, jak doplnit chybějící živiny či optimalizovat prevenci na základě doporučení odborníků.

„Pilulka se stává mostem mezi zdravím a technologiemi. Naší ambicí je být partnerem zákazníků v jejich každodenní péči o zdraví. Značku Daily jsme vyvinuli na základě dat a analýz a toto cenné know-how chceme předat našim zákazníkům,“ dodává Petr Toupal.

 

Transparentní hodnocení suplementů

Spolu s osobním doporučením suplementů uvádí Pilulka systém jejich hodnocení NutraRating. Hodnocení, jež vzniklo ve spolupráci s experty, analyzuje produkty podle formy účinných látek, jejich koncentrace, čistoty složení, původu surovin i výrobních procesů. Každý doplněk získává známku kvality od A+ po D, která umožňuje zákazníkům jednoduše poznat, které produkty splňují nejvyšší standardy.

„Chceme, aby každý zákazník mohl díky kombinaci technologií, dat a personalizovaného přístupu převzít kontrolu nad svým zdravím – jednoduše, transparentně a efektivně,“ zakončuje P. Toupal.

 

Nová vizuální identita jako odraz proměny značky

Změnu strategie doprovází i nová vizuální identita z dílny Mark BBDO, která reflektuje posun značky od tradiční e-commerce k platformě pro zdravý život. Design reflektuje nové zaměření firmy a pomáhá jasně komunikovat novou roli Pilulky v oblasti moderní péče o zdraví.

„Náš nový směr se zaměřuje především na osoby, které chtějí zdraví řešit aktivně, s dlouhodobou vizí a důrazem na kvalitu. Patří mezi ně vědomí uživatelé sledující složení produktů a hledající ověřené informace, pragmatičtí zákazníci, kteří chtějí jasné a funkční návody, i loajální uživatelé, kteří ocení konzistentní kvalitu a spolehlivý servis. Tomu jsme přizpůsobili i novou vizuální identitu značky,“ komentuje Jiří Caudr, CMO Pilulky.

S novou identitou a komunikační strategií bude Pilulka od poloviny října 2025 přítomná napříč všemi kanály – od webu a mobilní aplikace až po odborný obsah.

 

 

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail