
Při příležitosti Světového dne ústního zdraví, který připadá na 20. března, připravila výzkumná agentura Nielsen v rámci svého seriálu z monitoringu reklamy Ad Intel News žebříček TOP 5 značek v kategorii s názvem Dentální hygiena za období leden až prosinec 2024.
Tato kategorie doposud nebyla ve veřejných datových výstupech agentury tolik zmiňována. Uvedený žebříček zahrnuje segment zubních kartáčků a dentálních nástrojů, zubní nitě a přípravky pro ústní nebo zubní hygienu. Za zmínku stojí vyvážená ceníková hodnota reklamy na prvních třech místech, dokonce ani čtvrtá značka v pořadí není výrazně odskočená.
Ceníková hodnota reklamního prostoru TOP 5 značek v kategorii dentální hygieny
1. Parodontax 85 236 000 Kč
2. Elmex 84 867 000 Kč
3. Sensodyne 83 616 000 Kč
4. Lacalut 79 713 000 Kč
5. Listerine 50 849 000 Kč
Období: leden–prosinec 2024
Monitoring reklamy Ad Intel společnosti Nielsen přináší ucelený a strukturovaný přehled o tuzemské reklamě napříč celou mediální sférou. V České republice funguje již od roku 2010. Data pro něj jsou získávána nezávislým sběrem (televize, tisk, rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). Sběr i analýza probíhají na základě transparentních metodologických postupů.





