Výzkumná agentura Nielsen Admosphere připravila v dalším vydání měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled pěti nejsilnějších inzerentů v segmentu vitaminů, minerálů a potravinových doplňků v roce 2020.
Z tohoto přehledu vyplývá, že pětici tvoří Cemio, Blesk Lékárna, Biopron, Terezia a GS. Ale pouze tři z této pětice investovali do inzerce loni vyšší částku než v roce 2019. Konkrétně šlo o Cemio, které své investice zvýšilo v meziročním srovnání o 21 %, Blesk Lékárna pak o 44 % a Terezia, která mezi pětkou zaujímá čtvrté místo co do výše investic, dala loni do inzerce o 51 % vyšší částku než předchozí rok.
Naopak Biopron, který v loňském roce do inzerce investoval přes 104 milionů korun, což ho zařadilo na třetí místo v uvedené pětici, své investice meziročně snížil o 6 %. K daleko radikálnějšímu snížení, a to o 39 %, pak došlo u pátého v pořadí GS, které za inzerci zaplatilo necelých 66 milionů korun (hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce). Oproti tomu zmíněné Cemio v roce 2020 investovalo do inzerce více než 160 milionů korun.