logo

  • Zpravodajství
    • Zprávy
    • Marketing
      • Promoce
      • Kampaně
      • Soutěže
    • CATMAN
      • Projekty
      • Prezentace
      • Příklady
      • Zákazník
    • Legislativa
      • e-recept
      • GDPR
    • Trh
      • Ekonomika
      • Data
      • Trendy
    • Logistika
      • Dění na trhu
      • Distribuce
    • Data
    • Komerční sdělení
  • Lékárny
    • Nové
    • Uskupení
    • Sítě
    • E-shopy
    • Videa
  • Produkty
  • Lidé
    • Kdo je kde
    • Rozhovory
    • Žena ve farmacii
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopise
    • Distribuce
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
    • Přílohy
  • Kongres
    • O kongresu
    • Registrace
    • Reference
    • Historie
    • Kontakt
  • PP News
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • O nás
    • Michal Krejsta
    • Libor Štajer
    • Jana Matušková
    • Retail+design
    • Markéta úvodník
  • Pro výrobu léků je zemní plyn nezbytná komodita. Bez něj není možné léčivé přípravky vyrábět....
  • Výzkumníci z Centra výzkumu spánku a chronobiologie Národního ústavu duševního zdraví realizují...
  • Podobně jako u většiny jiných kategorií i u dětského sortimentu v posledních několika letech...
  • Společnost UPS oznámila plán zaměřený na akvizici skupiny Bomi Group, předního mezinárodního...

Osmý ročník kongresu Obalko se bude konat na konci ledna – živě a on-line

6. prosince 2020
Zprávy 0
475
Osmý ročník kongresu Obalko se bude konat na konci ledna – živě a on-line

Osmý ročník kongresu Obalko se bude konat na konci ledna – živě a on-line

Osmý ročník českého a slovenského obalového kongresu Obalko se bude konat ve dnech 27.–28. ledna 2021, kam byl přesunut z původního říjnového termínu kvůli koronavirové pandemii. Téměř všichni ze 44 řečníků potvrdili organizátorům kongresu svou účast i v lednovém termínu. A poprvé bude kongres Obalko hybridní, což znamená, že přednášející budou živě prezentovat v hotelu Aquapalace Hotel Prague s omezeným počtem účastníků (s ohledem na vládní opatření, která budou platná pro dobu konání kongresu) a zbytek českého a slovenského obalového trhu se zúčastní on-line prostřednictvím živého přenosu. Časopis Pharma Profit je mediálním partnerem kongresu.

Hlavním tématem letošního kongresu je „Zákazník a obal“. Obal je totiž první věcí, kterou zákazník (spotřebitel) vidí při výběru produktu. Pomáhá mu pochopit, co je daný produkt, a motivuje ho ke koupi výrobku. Ale „zákazník“ není jenom spotřebitel; má i B2B význam, je to zároveň i náš klient. A proto se bude řešit na kongresu nejenom to, co očekává od obalů spotřebitel, ale i jak mezi sebou komunikujeme v rámci dodavatelsko-odběratelských vztahů.

Místo jednoho klíčového řečníka zahájí kongres hned tři zástupci hlavních oborů pro obalový trh – automotive, FMCG a retail. Pozvání na kongres přijali Jana Volfová z firmy Škoda Auto (zástupkyně oboru automotive), Pavel Komůrka ze společnosti Orkla (zástupce FMCG) a zástupce společnosti Tesco Stores (za retail – jméno bude upřesněno na začátku roku).

Společnost GfK se stala partnerem průzkumu trhu kongresu. Ladislav Csengeri představí výsledky unikátního průzkumu, který agentura GfK provedla v létě 2020 se spotřebiteli po celé Evropě na téma postoje domácností k plastovým obalům, třídění a recyklaci. K hlavní části programu neodmyslitelně patří i panelová diskuze. Na téma Spotřebitel a obal bude diskutovat šest klíčových hráčů na trhu.

Tři tematické sekce

Kongres Obalko poskytuje každý rok možnost ponořit se do hloubky problematiky obalů v rámci tematických sekcí plných případových studií a panelových diskuzí. Letošní kongres znovu nabízí tři sekce, a novinkou je, že sekce budou následovat po sobě, nikoliv souběžně.

  1. Sekce Marketing & design je jako každý rok věnována obalům (Packaging) jako pátému P v marketingovém mixu vedle hlavních čtyř parametrů: Product (výrobek), Price (cena), Place (místo) a Promotion (propagace). Díky aktuálním případovým studiím zjistíme, jak obal může pomoci zvýšit prodeje.
  2. Technologická a transportní sekce bude věnována tématům, jako jsou robotizace a automatizace balení anebo přepravní balení.
  3. Letošní novinka v programu – sekce Udržitelnost – je zaměřena na koncepci oběhového hospodářství, chytrý design, který je optimální pro recyklaci, začlení recyklovaných materiálů do nových obalů a minimalizaci negativních dopadů obalů na životní prostředí.

Balení v akci – obalová řešení na vlastní oči

Pokud situace dovolí, tak odpoledne 28. ledna proběhne Balení v akci, během něhož účastníci kongresu dostanou unikátní příležitost navštívit výrobní závody vybraných partnerů kongresu s odborným výkladem. Návštěvníci získají šanci vidět celý výrobní proces a lépe pochopit výhody těchto produktů i celou problematiku, a zároveň dostanou podruhé šanci diskutovat o otázkách týkajících se obalového průmyslu s profesionály a kolegy z oboru. Zbytek doprovodného programu – galavečer ocenění Obal roku a Obalový Business Mixer –musel být zrušen kvůli epidemickým opatřením.

Registrace otevřena

Registrace pro účast na kongresu (zatím online) je právě otevřena na www.obalko.cz/registrace. Každý registrovaný účastník získá unikátní přístup k online přenosu ve Full HD s profesionální režií, možnost zapojit se do diskuze a klást dotazy řečníkům přes Slido, přístup k záznamu celého kongresu po akci, přístup k prezentacím vybraných řečníků po akci, roční předplatné tištěného časopisu Svět balení a 40stránkový tištěný report z kongresu Obalko zaslaný společně s časopisem Svět balení. O možnosti osobní účasti na kongresu budou organizátoři informovat s ohledem na vládní opatření, která budou platná pro dobu konání kongresu. Přednost budou mít účastníci, kteří jsou registrovaní pro online přenos, a partneři kongresu. Tak neváhejte a registrujte se pro online přenos, anebo kontaktujte organizátory pro možnosti partnerství!

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo PharmaProfit!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

Jaké články v něm nejraději čtete a které rubriky Vás nejvíce zajímají?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Moderní léky na ředění krve jsou účinnější, ale málo dostupné 14.2k views | posted on 25. června 2020
  • Takzvaný lízátkový test schválen i u nás k využití pro veřejnost 5.5k views | posted on 26. února 2021
  • Na trh přichází společnost Viatris 2.4k views | posted on 9. prosince 2020
  • Na zápal plic umírá více Čechů než při autonehodách 1.9k views | posted on 11. listopadu 2020
  • Zelená pro nová antikoagulancia 1.6k views | posted on 31. března 2021

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: 48117706
www.atoz.cz
Web editorka
Markéta Grulichová
IČO: 49238001
tel.: +420 607 677 154
e-mail: marketa.grulichova@atoz.cz
Group manager
Jana Hozáková
tel.: +420 734 112 939
e-mail: jana.hozakova@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required