Zentiva si vybrala technologickou platformu OCE od společnosti IQVIA
Foto zdroj: Zentiva

Společnost IQVIA™, globální poskytovatel pokročilých analytických služeb, technologických řešení a služeb v oblasti klinického výzkumu pro zdravotnický sektor, oznámila, že společnost Zentiva využije technologickou platformu Orchestrated Customer Engagement (OCE) od IQVIA Technologies pro rozvoj své digitální strategie a komunikace se zákazníky napříč 12 trhy v Evropě a v regionu Společenství nezávislých států. Zentiva je významným hráčem na poli generických a volně prodejných léků. Implementace této digitální platformy bude zásadní pro její další růst a rozvoj jejího nového digitálního byznysového modelu.

Platforma OCE reflektuje změny na farmaceutickém trhu a maximalizuje efektivitu komerčních operací a pomáhá tak společnostem dosáhnout co nejlepších interakcí se zákazníky.

„Platformu OCE využijeme pro digitalizaci spolupráce našich týmů. Tato platforma bude velkým přínosem pro všechny zaměstnance v oblasti prodeje – od prodejních reprezentantů až po marketingové manažery, jelikož budou moci zlepšit svou produktivitu, více se zaměřit na potřeby klientů pomocí jednotlivých digitálních kanálů, a to vše s velkou časovou úsporou. Naši zákazníci jsou vždy na prvním místě, a my věříme, že právě tímto krokem můžeme zrychlit růst společnosti Zentiva,“ dodává Paul Geymayer, Head Commercial Northern & Central Europe ve společnosti Zentiva.

IQVIA poskytne společnosti Zentiva platformu OCE Personal Engagement pro optimalizaci interních procesů komerčních týmů a také platformu OCE Marketing pro zlepšení efektivity digitálního marketingu napříč různými kanály. Platforma OCE umožňuje jednotlivým zaměstnancům a jejich týmům lépe porozumět tomu, jak jejich kolegové komunikují se zákazníky, což pomáhá zefektivnit komunikaci a dosáhnout tak vždy co nejlepší interakce se zákazníky.

OCE zvyšuje produktivitu a efektivitu komerčních operací také díky využití umělé inteligence a strojového učení (AI/ML). AI/ML pomáhá automatizovat administrativní a repetitivní úkony, což mnozí uživatelé ocení. AI/ML technologie, jež je součástí OCE, poskytuje uživatelům užitečné informace založené na reálných datech získaných při užívání platformy – OCE dokáže získat informace z běžně používaného jazyka a zpracovat je do užitečných datových přehledů a doporučení poskytovaných v reálném čase. To vše pomáhá zaměstnancům se maximálně soustředit na potřeby pacientů.

 

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail