logo

  • Zpravodajství
    • Zprávy
    • Marketing
      • Promoce
      • Kampaně
      • Soutěže
    • CATMAN
      • Projekty
      • Prezentace
      • Příklady
      • Zákazník
    • Legislativa
      • e-recept
      • GDPR
    • Trh
      • Ekonomika
      • Data
      • Trendy
    • Logistika
      • Dění na trhu
      • Distribuce
    • Data
    • Komerční sdělení
  • Lékárny
    • Nové
    • Uskupení
    • Sítě
    • E-shopy
    • Videa
  • Produkty
  • Lidé
    • Kdo je kde
    • Rozhovory
    • Žena ve farmacii
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopise
    • Distribuce
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
    • Přílohy
  • Kongres
    • O kongresu
    • Registrace
    • Reference
    • Historie
    • Kontakt
  • PP News
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • O nás
    • Michal Krejsta
    • Libor Štajer
    • Jana Matušková
    • Retail+design
    • Markéta úvodník
  • Časopis Pharma Profit č. 50 (3–4/2023) právě vyšel! Toto číslo časopisu vyšlo 15. 3. 2023 v...
  • Stalo se tradicí, že při příležitosti ´kulatých´ narozenin, zvláště pak těch padesátých, se...
  • Srdečně-cévní onemocnění jsou nejčastějším chronickým onemocněním. Celkově je totiž...
  • Státní ústav pro kontrolu léčiv (SÚKL) schválil žádost výrobce homeopatických léčivých přípravků...

OBALKO: Přípravy 8. ročníku českého a slovenského obalového kongresu v plném proudu

26. července 2020
Zpravodajství 0
573
OBALKO: Přípravy 8. ročníku českého a slovenského obalového kongresu v plném proudu

Kongres OBALKO již osmým rokem neodmyslitelně patří k obchodním a společenským akcím českého a slovenského obalového trhu. Celodenní kongres je organizovaný společností ATOZ Group a věnuje se novinkám a trendům obalového průmyslu. Kongres OBALKO je také ideálním místem k debatě o obalovém světě, navázání nových obchodních kontaktů a představuje inspiraci pro budoucí kroky v oblasti obalových materiálů. Letošní osmý ročník OBALKO proběhne 15. října v hotelu Aquapalace Praha v Čestlicích.

Hlavní téma osmého ročníku: „Zákazník a obal“

Kongres OBALKO každý rok přináší novinky a trendy v obalovém průmyslu. Denně si spotřebitelé při nákupu zboží kladou otázky jako: Je tento obal recyklovatelný? Proč musí psát složení tak malým písmem? Ten design je jiný – je to vůbec stejný výrobek? Na spoustu z těchto otázek si však neumějí zcela, nebo správně odpovědět. Obal je první věc, kterou zákazník vidí při výběru produktu. A právě proto je vnímání obalu zákazníkem věnován letošní ročník, jehož hlavním tématem bude Zákazník a obal.

„Zákazník“ v kontextu businessu není jenom spotřebitel; má i B2B význam, „zákazník“ je i naším klientem. A proto budeme řešit na kongresu nejenom to, co očekává od obalů spotřebitel, ale i jak mezi sebou komunikujeme v rámci dodavatelsko-odběratelských vztahů.

Ne jeden, ani dva, ale hned tři úvodní řečníci

Hlavní částí kongresu OBALKO je celodenní konference složená ze společné dopolední části a odpoledních workshopových sekcí. První den kongresu navštíví každoročně více než 400 obalových profesionálů z České republiky a Slovenska. První blok dopoledního programu bude v duchu Zákazník jako klient, a místo jednoho klíčového řečníka budeme mít na zahájení kongresu hned tři zástupce hlavních oborů pro obalový trh – FMCG, retail a automotive, kteří budou mluvit o svých zkušenostech na českém a slovenském obalovém trhu, a co očekávají od svých dodavatelů obalových řešení.

Exkluzivní výzkum zaměřený na spotřebitele a obal

Společnost GfK se stala partnerem výzkumu kongresu a připraví speciální průzkum trhu týkající se vnímání zákazníka na téma obalu a recyklace. Výsledky výzkumu na téma Zákazník a obal následně exkluzivně představí na kongresu OBALKO Ladislav Csengeri, Consumer Panel Services Director at GfK Czech & GfK Slovakia. K hlavní části programu neodmyslitelně patří i panelová diskuse. Panelová diskuse bude navazovat na průzkum, a nabídne účastníkům možnost si poslechnout, jak 5 klíčových hráčů na trhu řeší otázku Spotřebitel a obal.

Odpolední workshopové sekce: marketingová, technologická a transportní, udržitelnost

Odpolední program kongresu je rozdělen do tří sekcí – marketingové, technologické a transportní, a nově přinášíme i sekci zaměřenou na udržitelnost. Marketingová sekce je věnována tématům jako je zvyšování prodejů pomocí obalu, redesignu obalů, a to vše na konkrétních příkladech. Ukazujeme i jak pracovat s dalšími nástroji obalového marketingu a věnujeme se i dalším marketingovým tématům. Technologická a transportní sekce se věnuje tématům, jako jsou robotizace a automatizace balení, přepravní balení, nebo ukazuje, jak vylepšit identifikaci a značení obalů. Nová sekce udržitelnost je zaměřena na ochranu životního prostředí. Pro ochranu životního prostředí je bezpochyby důležité strategicky hospodařit se zdroji a zajistit, aby se obaly staly součástí oběhového hospodářství.

Závěrečný řečník: mistr etikety Ladislav Špaček

Kongres zakončí mistr etikety Ladislav Špaček, český spisovatel, televizní novinář, moderátor, pedagog a v neposlední řadě také bývalý tiskový mluvčí prezidenta Václava Havla, a to s přednáškou „I náš osobní obal prodává“. V přednášce se zaměří na zákazníka představujícího středobod vaší společnosti. Dále objasní, jak úspěšně jako prodávající komunikovat a seznámí nás se sociální rolí obchodu, a tím celkově podtrhne téma letošního kongresu OBALKO, „Zákazník a obal“.

Bohatý doprovodný program v duchu networkingu

Kromě konferenční části nabízí OBALKO i BizPACK, systém speed-datingových organizovaných setkání partnerů kongresu s účastníky. BizPACK dává účastníkům jedinečnou šanci zahájit nové obchodní vztahy během desetiminutových předem domluvených slotů. Po konferenční části následuje Galavečer soutěže Obal roku, který je organizovaný společně s Obalovým institutem SYBA. Během galavečera budou již podruhé v rámci kongresu OBALKO vyhlášena nejlepší obalová řešení, a to v několika soutěžních kategoriích. Celý první den kongresu OBALKO zakončí oblíbený Obalový Business Mixer, který nabízí prostor pro networking v neformální atmosféře. Nad skleničkou za poslechu příjemné hudby můžete pokračovat v diskusích zahájených během konferenčního dne, nebo začít diskuse zcela nové.

Druhý den kongresu proběhne Balení v akci, během něhož účastníci kongresu dostanou unikátní příležitost navštívit výrobní závody vybraných partnerů kongresu s odborným výkladem. Návštěvníci získají šanci vidět celý výrobní proces a lépe pochopit výhody těchto produktů i celou problematiku, a zároveň dostanou podruhé šanci diskutovat o otázkách týkajících se obalového průmyslu s profesionály a kolegy z oboru.

Registrujte se už teď

Přípravy kongresu jsou v plném proudu i navzdory krizi, která zasáhla trh. Program se plní rychle, a nové řečníky odhalujeme takřka každý týden. Proto doporučujeme registrovat se k odběru newsletteru kongresu na www.atozregistrace.cz/obalko, anebo sledovat web kongresu: www.obalko.cz. Pokud už víte, že nemůžete na kongresu chybět, můžete se už teď registrovat na www.obalko.cz/registrace.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo PharmaProfit!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

Jaké články v něm nejraději čtete a které rubriky Vás nejvíce zajímají?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: 48117706
www.atoz.cz
Web editorka
Markéta Grulichová
IČO: 49238001
tel.: +420 607 677 154
e-mail: marketa.grulichova@atoz.cz
Group manager
Jana Hozáková
tel.: +420 734 112 939
e-mail: jana.hozakova@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required