Aplikace Moje Magistra pomáhá chránit pacienty i lékárníky
Zdroj foto: Magistra

Díky rezervaci léků přes mobilní aplikaci Moje Magistra jde zákazník do lékárny rovnou na jistotu. Minimalizuje se tak počet jeho návštěv a riziko šíření nemoci COVID-19.

Aplikace umožňuje rezervaci eReceptů  i volně prodejných léků a doplňků stravy. Systém je průběžně aktualizován, nelze tedy objednat přípravky ve výpadku. Aktuálně si klient díky uvedené aplikaci může léky pohodlně rezervovat ve více než 250 lékárnách po celé ČR.

Mobilní aplikaci Moje Magistra provozuje sdružení nezávislých lékáren Magistra od roku 2019, a to jak pro lékárny v síti Magistra, tak i pro další zájemce z řad nezávislých lékáren. Jedná se o ucelený, bezpečný a prověřený systém rezervace léků s profesionálním zázemím pro vyřizování rezervací a komunikaci s klientem přímo z lékárny. Chytrý CRM systém umožňuje i zpětné oslovování klientů a tvorbu individuálních zpráv. Pacienty a zákazníky lze například upozornit na otevírací dobu lékárny, reagovat na aktuální změny či posílat novinky z portfolia i služeb.  Systém je plně certifikovaný a v souladu s GDPR a nařízeními Státního ústavu pro kontrolu léčiv.

 

Jednoduchá obsluha šetří čas

Lékárník má po celou dobu vyřizování rezervace všechny kroky pod kontrolou v jednoduchém systému řízení přímo v počítači na táře. Snadno komunikuje s klientem formou automatizovaných zpráv, dle potřeby i individuálně.

Všechny podněty ze strany lékáren jsou velmi cenné a pomáhají systém neustále zlepšovat.

 

Co lékárna díky aplikaci získá?

*Klíčovou výhodu oproti konkurenci.

*Klient si vybere lékárnu, kterou v aplikaci najde.

*Více spokojených i nových pacientů.

  • Rychlá rezervace léku bezpečně z domova.
  • Podpora ze strany lékařů – pacient dostane přesně ten lék, který lékař předepsal.
  • Snadná příprava rezervace přímo na táře v přehledném systému řízení rezervací, podle časových možností lékárníka.
  • Rychlý výdej ocení klient i lékárník.
  • Více času lékárníků na kvalitní komplexní péči.
  • Cenné kontakty na nové klienty.
  • Pacienty lze oslovit cílenými nabídkami nebo reagovat na aktuálně vzniklou situaci.

 

 

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail