
Na přelomu září a října zahájily lékárny Dr. Max image kampaň na podporu lékárnické profese. Nese se pod heslem „Být lékárník je věda“, které má připomenout široké veřejnosti náročnost studia, které musejí lékárníci u nás absolvovat a posílit zároveň autoritu i důležitost tohoto povolání.
Kampaň odstartovala 25. září, na které připadá Světový den lékárníků, zveřejněním děkovacího dopisu PharmDr. Davida Mendla, ředitele provozu lékáren Dr. Max, adresovaného všem jeho kolegům – lékárníkům. Krátce nato kampaň vstoupila do veřejného prostoru dalším způsobem – v citylight vitrínách a dalších velkoformátových nosičích ve větších městech České republiky na místech s vyšší koncentrací lidí (klíčové dopravní uzly, nákupní centra). Těmito kanály má veřejnost zábavnou formou upozornit na lékárnickou odbornost a nepostradatelnost. Kampaň se rozšířila i do tištěných médií.
Při tvorbě kampaně, jejíž tvářemi se stali reální lékárníci Dr. Max, spolupracovala lékárenská síť s agenturou Ogilvy.





