
Přední český hráč na on-line lékárenském trhu a provozovatel kamenné sítě lékáren Pilulka.cz odstartoval novou televizní kampaň. Sloganem ´Pro Váš aktivní život´ chce upozornit na široké portfolio nabízených produktů a služeb.
Novou kampaní chce Pilulka oslovit i zákazníky, kteří nehledají pouze akutní pomoc při onemocnění. „Naším cílem bylo upozornit na prodávaný sortiment, který je mnohem širší než pouze léky a doplňky stravy. V e-shopu Pilulka.cz a v kamenných lékárnách může zákazník vybírat také produkty z kategorií Sportovní výživa, Matka a dítě, Kosmetika nebo Speciální výživa. Chceme být lékárnou, kde zákazník mimo léků nalezne na jednom místě produkty vhodné pro zdravý životní styl a prevenci,“ říká Kateřina Schotliová ze společnosti Pilulka.cz.
Na vzniku nového kreativního konceptu spolupracovala Pilulka.cz s agenturou Media Asistent, která spoluvytvářela reklamy například pro Siemens nebo Pilsner Urquell. Reklamní spoty, ve kterých si zahrála herečka Klára Krejsová, režíroval Karel Šístek a produkce se ujala Carmen Justová. Kampaň je již k vidění v televizi na stanicích skupiny Prima, Atmedia a Óčko.





