
Letošní rok je pro Alphega lékárny rokem narozeninovým. Zatímco celý koncept oslavil desáté výročí úspěšného fungování na českém trhu, čtenářsky oblíbený Alphega magazín v tomto roce slaví 5. narozeniny. K této příležitosti realizační tým magazínu připravil řadu inovací, které vycházejí vstříc potřebám i těch nejnáročnějších čtenářů.
Velkou změnou magazínu je jeho nová vizuální stránka. Ta vychází z mezinárodního layoutu, který využívají všechny členské země projektu Alphega lékárna. Alphega magazíny napříč Evropou tedy dodržují stejné grafické zásady, podporují značku Alphega lékárna a dokazují mezinárodní sílu a jednotnost.
„Nový layout je odlehčený, čistší a modernější. Kopíruje současné trendy, a přitom zůstává ve všech ohledech čtenářsky velmi přívětivý,“ popisuje Ing. František Řiský, marketingový manažer společnosti Alliance Healthcare, která magazín vydává.
„Kromě toho v magazínu nyní používáme kombinaci několika fontů. Ty byly pečlivě vybrány tak, aby se text lépe četl a byl našim očím příjemnější,“ doplňuje František Řiský. Inovativní grafický styl klade důraz na oblé tvary, přesněji řečeno kruhy, či „bubliny“, jež jsou symbolem přátelské komunikace, zdraví a pozitivní budoucnosti. Tato grafika byla zvolena na základě výzkumu, který se uskutečnil ve Velké Británii a Francii. Výzkumu se účastnily dvě skupiny respondentů – laická veřejnost a lékárníci. Všem respondentům byly předloženy dva koncepty a bylo zjišťováno, jaký grafický styl je čtenářům i odborníkům nejbližší.
Nový Alphega magazín je dále rozšířen o rubriku na téma vyvážené stravování, a svým čtenářům tak nabízí ještě více tipů a rad z oblasti výživy a zdravého životního stylu. Vychází šestkrát ročně, každé číslo v nákladu 60 tisíc kusů.





