Síť Teta lékáren se má letos rozšiřovat

V loňském roce vstoupila společnost Solvent ČR na trh s další obchodní sítí, když otevřela prvních pět Teta lékáren. Letos jich po celé České republice přibylo dalších jedenáct a plány do budoucna počítají až se stovkou.

Poté, co společnost p. k. Solvent převzala obchodní drogistickou síť Schlecker, získala s ní i osm lékáren. V roce 2015 všechny prošly přestavbou, díky níž získaly nový design v souladu s novou tváří Teta drogerií, a v prodejnách zároveň vznikly skutečné oficíny. Tyto lékárny ale byly zatím nezávislé na značce Teta. „Důležitým krokem, který nás dostatečně odlišil od konkurence, byl až nový název Teta lékárny, “ říká František Dillinger, ředitel lékáren Solvent ČR.
„Teta lékárny jsme budovali v souladu s konceptem Teta drogerie. Teta lékárna nabízí široký sortiment a možnost volby. Základem je respekt k zákazníkovi. Respektujeme jeho volbu, a proto mu nabízíme nejen volně prodejné léky a léky na předpis, ale také alternativu ve formě homeopatik a bylinek,“ říká David Vejtruba, marketingový ředitel Solvent ČR.
Možnost volby je ohlasem na přání zákazníků. Otevření prvních Teta lékáren předcházely důkladné přípravy zahrnující také průzkumy, aby zákazníci našli v regálech nově otevřených prodejen to, co si tam skutečně přejí mít. „Chtějí léky volného prodeje, které patří ke každé lékárně. Co se týče léků na předpis, ty samozřejmě nechybějí. Současný trend je však takový, že lékárníci běžně doporučují i zcela jiný lék, než předepsal lékař. Touto cestou jít nechceme,“ uvádí David Vejtruba, která zároveň uvádí, že pro zákazníky jsou u vchodu lékáren připravené nákupní košíky a všechno zboží je viditelně označené cenovkami. Dermokosmetiku, která je jednou z velkých sortimentních kategorií Teta lékáren, najdou zákazníci ve speciálním koutku, kde jsou produkty vystaveny ve volně přístupných stojanech, takže si je zájemci mohou podle libosti prohlédnout, případně si přečíst jejich složení apod. Samozřejmostí jsou vzorky na vyzkoušení. Kromě toho mohou zákazníci zdarma využít také testovací přístroj, který jim pomůže určit typ pleti, aby mohli správně zvolit vhodnou kosmetiku.
„V Teta lékárnách najdou zákazníci rozsáhlou sekci zdraví z přírody, jíž dominuje velký designový prvek vizuálně odlišující Teta lékárny od jiných a propagující sekci bylinek. Jinými slovy: volba spočívá v tom, že zákazníci mohou zvolit alternativu a vybírat z přírodních ingrediencí, aby podpořili své zdraví či zdraví svých blízkých,“ říká David Vejtruba a hovoří o tom, že ze zákona musí být v každé lékárně dvě židle. V Teta lékárnách budou židle viditelně umístěné, a pokud si tam bude chtít zákazník odpočinout, nechť to má se vším komfortem. „Proto jsme se rozhodli, že podobně jako Teta drogerie nabízejí kávu, v Teta lékárnách budou mít zákazníci k dispozici zdarma čaj. Nabídka se bude obměňovat podle ročních období,“ doplňuje David Vejtruba.
I v Teta lékárnách platí věrnostní klubová karta. Členové Teta klubu mohou čerpat výhodné nabídky na podobném principu, jak to znají z Teta drogerií.

 

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail