
V segmentu farmaceutických přípravků měla v prvním čtvrtletí 2018 značka Voltaren nejdražší reklamu. Její cena dosáhla téměř 47 milionů korun. To je zároveň o 147 % více než v prvním čtvrtletí loňského roku.
Reklamní prostor v druhé nejvyšší ceníkové hodnotě – 45 milionů korun – patřil v prvním čtvrtletí značce Paralen. Třetí nejdražší reklamu měla značka Theraflu, dosáhla celkové hodnoty 44 milionů korun. Čtvrté místo v žebříčku ceníkových hodnot reklamy patřilo v letošním prvním čtvrtletí značce Vicks
(41 milionů korun) a první pětku uzavírá GS (36 milionů korun).
Největší propad inzerce zaznamenal Strepfen. Výdaje na reklamu tohoto přípravku v loňském prvním čtvrtletí dosáhly hodnoty téměř 50 milionů korun, zatímco letos pouze 34 milionů korun, to je meziroční pokles o 31 %.
Údaje vycházejí z monitoringu reklamy Ad Intel, společnosti Nielsen Admosphere.





