Měření výzkumné agentury GfK ukázalo, že akční nabídka lékárenské sítě Dr. Max prezentovaná v rámci týdeníku Květy, se stala nejúčinnější tištěnou reklamou tohoto typu roku 2017. Podle zmíněné agentury šlo zároveň o tištěnou reklamu s nejvyšším zásahem za celou dobu měření sledovanosti tištěných médií.
Leták Dr. Max distribuovaný spolu s vydáním týdeníku Květy loni v květnu se podle tohoto měření stal nejúčinnější tištěnou reklamou roku 2017 a u čtenářů střední generace také nejefektivnější reklamou tohoto druhu od roku 2012, od kdy se výsledky měření StarchMetrix v rámci Mediaprojektu představují. V letech 2012 až 2017 bodovala reklama Dr. Max absolutně u mužů, u žen se umístila na druhém místě, i tak to na celkové prvenství stačilo.
Výsledky sledovanosti českých tištěných médií v rámci Mediaprojektu vyhlašují každý rok Unie vydavatelů, Asociace mediálních agentur a Sdružení komunikačních a mediálních organizací. Od roku 2012 jejich prezentaci provází i představování žebříčku měření StarchMetrix postihujícího celou řadu aspektů takzvané printové reklamy – zaznamenání reklamy čtenářem, přiřazení reklamy ke značce, akci čtenáře po zhlédnutí reklamy, čtenost části nebo většiny tiskové reklamy, vztah ke značce, ale také vliv reklamy na záměr inzerované zboží koupit, nebo nákup produktu doporučit jiné osobě.