
Možnost rezervovat si léky na předpis či zavedení nové privátní značky plánují letos v síti lékáren Benu. Na trh by tak mělo přijít kolem 150 nových produktů nové privátní značky Livsane, čímž by se významně rozšířilo současné portfolio přibližně 60 produktů vlastní značky.
Podle manažerky marketingu Benu Petry Čiperové prodeje produktů privátní značky stoupají a představují důležitý sortiment. Jak dále uvedla, rozhodnutí posílit jejich portfolio přišlo z německé centrály Benu. Řada nové privátní značky Livsane by měla čítat kolem 200 produktů a měla by se prodávat ve všech 12 evropských zemích, kde jmenovaná lékárenská síť působí. Pod vlastní značkou nabídnou lékárny Benu zákazníkům kupříkladu doplňky stravy, kosmetiku či zdravotnické potřeby.
Letos by se také měla rozšířit možnost rezervovat si léky na předpis ve vybrané lékárně. Testovací verzi tohoto programu spustili v Benu loni v červenci v 25 lékárnách. V tomto roce by měla být tato služba zprovozněna v celé síti lékáren Benu díky speciální aplikaci.





